ehm.. va?

Alltså. Humm. Jag sitter just nu på jobbet... Och har nyss bytt om. Och inte är det frid och fröjd då man byter om och tarr ett skåp inte. Nej absolut inte! För inte kan man ta ett omärkt skåp som är tomt inte. Nej inte de! Vem hade trott att det skulle vara så lätt? Neee, för då man har proppat skåpet fullt med sina saker kommer det en hagga (som är lika gammal som mig) och säger "det där är mitt skåp som du har snott" eherrr va? Seriöst? Så jag frågade ironiskt om hon ville ha tillbaka de och jag fick ett ja som svar. Seriöst, vem fan är då trög/egoistik/dum/fuö ja u name it? Men fick hon tillbaka de? Nae! HAHA SRY BITCH

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÖÖÖÖppppppppdeeeejjjtt!

2011-05-27 @ 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0