Vaddå? Vemdå? Va? Jag?


Hur tänkte jag nu? HAHA, jaaa hujja.... Nämen va fan! Kanske ska prova och sova nu då jag har tänkt göra lite saker på dagen, då det är LJUST ute! HAHAH, inte av det vanliga ;)
Men jag ska städa, rensa klart kläderna, ringa ett samtal, he upp spegeln och göra det jätte mysigt här :) hihi!!!

Och btw, jag tror jag vet vad mina utslag beror på... Och det mina vänner... har ingenting med min allergi att göra. Men iallfall ska nog min mami ringa vårdish på morgonen (om jag fortfarande har kvar de när jag vaknar). Jag ringer inte dit för jag tycker inte om att prata med dom. Hehe sist jag var där så gick samtalet så här:

Hon: Jaha då ska vi se, har du ätit någonting speciellt?
Jag: Mat?
Hon: Ja men vad för mat?
Jag: Mat?
Hon: Jamen, suchi, pasta, pizza, hamburgare?
Jag: Korv?
Hon: Vad hade du till korven?
Jag: Korv?
Hon: Ketchup, senap?
Jag: Ketcup?
Hon: Jaha, men
Jag: Ja men den åt jag ju nyss och jag fick jag fick utslagen typ igår!?
Hon: Jaha, vad åt du igår?
Jag: MAT?
Hon: Jamen. Men. Vart har du de då?
Jag: På hela mig?
Hon: Jaha...
Jag: Ja här kolla (drar upp tröjan)
Hon: Ojj
Jag: Ja, PÅ HELA MIG! JAG KLIAR!!!
Hon: O.O
Hon: Ja, men vad är du allergisk mot då?
Jag: Öhööö? Vad är jag inte allergisk mot? Det ska ju du berätta för mig!
Hon: ...
Jag: -.-
Hon: Vill du att läkaren tittar på det eller vill du få några tabletter och fara hem?
Jag: Jag vill fa hem!
Hon: Jaha, okej... Ska bara gå och prata med läkaren.
Jag: Ja gör du så!

Går till läkaren
Kommer tillbaka

Hon: Ja, läkaren vill titta på dig innan han skriver ut kortison till dig
Jag: Men jag vill ju ha TREVEGYL!
Hon: Ja men han vill kolla, går det bra att du väntar ett tag?
Jag: JAG HAR JU INGET VAL!!! hehe
Hon: Nja, nej det har du ju inte

Sitter och väntar i 20min, går och säger att jag far nu och får med mig massa piller. Heheh... Vem skulle inte vilja ha mig som patient? Hehe...

Nämen, dom på akuten sa att jag inte skulle ha det mer än en vecka, på fredag tror jag att det är en vecka sedan... Så.... IN YOUR FACE BITCHES!!! Jag vill ha nya piller som hjälper och inte gör satt jag river mig överallt, ser ut som ett jävla EMO! JAG ÄR INGET EMO!!! GRRRR!!!

Hahah... Nä sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0