Lördag

Igår så hade jag och Stina våran sista lördag med varandra på ett helt år! Helt sick! Eller ja, inte precis ett år med tanke på att jag kommer träffa hon i december. Men våran sista lördag på ett år i Sverige. Awww, jag kommer sakna min kaka så mycket när hon är borta :( Men iallfall så gjorde jag vårrullar och friterad kyckling, vilket gick hem hos henne :) hihi

Sen blev det att hämta das astronaut och nå andra från farmen, och dom skulle då fyllekäka... Men världens kö... Så det slutade med att jag och Sara gick till statoil, som inte hade så mycket mindre kö -.- Sen efter de så tappade vi bort Ida. Jag var gode trött och ville hem och sova, men tjiii fick jag, jag menar... Jag är ju inte så elak att jag skiter i att någon är borta! Även om hon nu var på statoil hela tiden -.- HAHA! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0