iiiiiiiiiiiiiiii



OMG!!!!!!!!!! SHIT!!! IIIIIIIIIIIIIII!!!! T-REX!!! HIHIIHHIIIHIHHI!!!

Fast jag måste dock ringa och prata med dom, för jag hade ju tänkt vara en vecka längre och hälsa på kexet. Om det nu finns en möjlighet att jag gör det med visum and so on. SHIT ALLTSÅ! FATTAR NI????

Och sjukt jobbigt att jag måste till sthlm dagen innan, hujja, bo på hotell och vara lonelygril... Nej justja, jag har ju faktist massa vänner där kom jag ju på :D hihiihihih
Och vart tusan ligger Frankfurt? Jag kommer vara så nervös, jag hatar att måsta byta plan, USCH! Men det blir nog bra, är ju lääänge kvar.

Undra vad detta handlar om ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tänkte precis det. Frankfurt? Vad tusan ska hon till Tyskland och göra? :o



Men är det typ bara mellanlandning? Blir det USA?! :D

2011-03-19 @ 09:58:15
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/
Postat av: Lisse

Vi mellanlandade i Frankfurt när vi for hem ;))

2011-03-19 @ 16:33:07
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0