Fredag

Ja idag har det då varit fredag, jag har sovit bort typ hela dagen, for och hämtade mamma där vi 14.00 och sedan hem och sova lite till. Jävligt less detta liv nu. Haha.
Sen kom Ramona och vi käkade med mina päron lite gott och sedan for vi och hyrde två filmer och for tillbaka och glodde på den ena och pratade igenom den andra. Och jag kan ju säga att det börjar planeras för ens 21års dag nu! OHO JA! Och det blir då helgen efter jag har fyllt år eftersom jag vet att någon fyller 20 dagen för mig ;) Men min 21års fest kommer bli awesome! mwihihiihiiiii

Aja, nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Ska bli bättre på att uppdatera. Sometime! Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0