Fredag

happ, fort var det gjort så var det fredag igen... inte helt okej. Och nu när jag nästan aldrig festar så vet jag inte riktigt vad jag ska göra under helgerna... Ganska tråkigt... Men det blir nog att dra gym ikväll. Awesome. Köra igenom hela kroppen! Men i morgon då? Blir nog att dra gym då också mendans alla ska på Farmen... Eftersom dom inte ringt om nå jobb. Det sög -.-

Anyways, nu ska jag gå och käka min avacado och fundera på kvällen planer... Tror att det kanske blir att sola också. Blir ju lonelygirl i helgen då mina päron drar till Jokkmokk, kanske ska följa och rasta wilma? Men jag iiiiids inte.. hahaha

Ähää fuck it, avacadon väntar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0