Das Astronaut och träning

Skulle farit och tränat där vid nio med sällskap av Sara, men vi for och handlade först och då vi for förbi gymmet så var det sjukt med bilar så jag sköt upp det en timme ;) så vi for till Sara och  jag blev kompis med hennes nya inneboende, Klacken. Sjukt sööööt kisse! :)
Sen kom det lite mer folk till Sara och det blev kaffe och kaka och sen begav jag mig till gymmet klockan 22.00. Brukar vanligtvis vara tomt vid den tiden. Var det de idag? Neeeej ni. Nu ska jag berätta för er mina vänner. Att enligt mig, var stans snyggaste karl där. Jag brukar dräggla i smyg då han är och träna då jag träna, men han tränar vanligtvist på dagen. Men inte idag. Nej nej, då skulle han vara på kvällen. TYPSIKT! hihi.
Körde iallfall fetaste benpasset så jag hoppas jag kan gå imorgon, ska nämligen på Ikea och då måste man som gå gode mycket. Darnit -.- höhö

Och jag hoppas gode mycket på att få jobba i helgen. Skulle vara fett nice! + att HOFFMAESTRO spelar ;) hehe. Men jag behöver lite cash också så det skulle vara nice ;) får veta i veckan iallfall. Och jag HOPPAS!!!

Aja, ska nog sova nu, ska upp sjuuukt tidigt -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0