vet ni vad?

mwihihi!

Nej självklart vet ni inte vad! Och ni kommer inte få vet vad! Men ni kan få veta detta:

Del ett kommer ni få veta då de är klart, vilket kan dröja ganska länge eller kanske slutet av månaden? Who know?

Del två kommer ni antagligen få veta på dagen de hända!

Haha, och jag lovar. Ingen ide att ens försöka luska, ni kommer aldrig få veta.

För vet ni vad? Om inte jag ens kan ha en åsikt utan att någon blir sur/arg eller tar åt sig. Så är de lika jävla bra att strunta i de! Eller hur? För det är ju ABSOLUT inte ett fritt land!

Fast sen å andra sidan. Tar man åt sig... Kanske man bör tänka om, varför tar jag åt mig av det hon skriver? Tycker jag själv att jag gör så? Humm.. Värt att tänka på kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0