Tror att det här kan vara början på någonting stort


Jag tror att det här kan vara början på någonting stort. Lägger ut korten på bordet och lever på hoppet! För en gång skull i mitt liv handlar det om att inte vara rädd, utan jag vågar chansa och jag berädd att förlora allting om det går åt helvete.

Det är på väg i helt rätt riktning i livet, om bara två år kommer jag ha helt sinnesro med mig själv, kunna starta ett riktigt liv osv. För snart har jag gjort det som jag vill göra. Det jag måste göra för att kunna bli gammal. Innan jag gör det här kommer inte jag kunna växa upp ordentligt.

Känner dock att det kan finnas en tendens till lite komplikationer med en vän om en grej, men hey, Man lever bara en gång och jag vill ha ut de mesta av mitt liv, synd bara att du inte vill de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0