Sorry!!!

Dålig uppdate jag vet! SRY! Men jag jobbade hela dagen igår och jag orkade inte skriva nå när jag kom hem ;) Dock så fick jag beröm för att jag var så trevlig, vem hade anat att det skulle hända? Inte då jag ;) Men jag GILLART!

Annars då? Pojkproblem ni vet ;) Ska jag eller ska jag inte? Jag ska inte! Haha! Men sen att min föredetta maxstalker var på boddan och försökte få kontakt med mig är ju lite creepy, och sen att jag har en ypperligt creepy arbetskollega är ju ännu mer creepy och sen att jag har en som dampar och håller på, en som hör av sig all the time osv. Jaaa, jag börjar ju nästan tro att dom aldrig tar slut?! För dom tog ju inte slut där :O Men om sanningen ska fram (hehe) så vill jag inte ha någon av dom. SÅ what tå då lixom?!

Funderar dock på att höra om jag kan jobba hela nästa helg. Orkar inte med alive tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0