Sooooova

Jag gick och la mig halv fyra för att jag skulle kunna sova ut, vilket inte gick riktigt som planerat. Där kring fem tiden så var jag på skype på telefonen och pratade med mitt hjärtegull som flyttar idag. Trodde att det skulle vara helt omöjligt att somna om, men efter MÅNGA om och men så gjorde jag de där vi halv tio och vaknade nyss. USCH så skönt! Synd bara att jag har missat många timmars solning, men helt ärligt så är det totally worth it!

Men det är helt knäppt, det känns som att min kropp har ställt in sig på att vakna före FAN! Inte helt okej! Fast det är ju skönt när jag börjar nio, men jag börjar som fundera på om jag borde haft 06.00 istället. Hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0