Slut tjej hej!


Jag och bloggen har bråkat idag, vi har inte kommit överens om kakorna. Sååå, sry för baaad uppdate på min lediga dag ;) hahah :D Men iallfall så kommer jag inte ihåg vad jag skulle bloggat om tidigare men men. That's life.

Nu på kvällen har jag iallfall varit och tränat, skickade ett mejl på facebook till sara och sa att hon skulle höra av sig om hon skulle och träna (tänkte typ imorgon eller nå) en minut senare ringde telefonen! Bara att bege sig till stan, så en halvtimmes promenad till gymmet för att sedan pressa allt från tårna till hårspetsarna och en halvtimmes promenad tillbaka och bilfärd hem så sitter jag här. helt slut. och inser hur jobbigt det är att skriva. Och inser hur jobbigt det kommer vara att jobba imorgon. HAHA! MEN JAG SKA TILL MIAMI! Sååå... Det blir att ta cykeln imorgon till jobbet så då är det 8km dit och 8km hem (lite + då jag bor längst bort i byn dårrå). Känner att det här är början på mitt skinnybitch liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0