Piteå



Efter att jag for från Skellefteå igår så for jag ju till Piteå och hälsade på Lisse. Vi började med att ta en promenad och sen kom jag på den brillianta ideen att vi skulle fara till Sikfors, så vi for dit och gick på den läskiga hängbron och sen kollade vi på den läskiga tunnan och gamml kraftverkshuset. Creeepy, fick brillianta film idéer ;) mwiihhii
Sen for vi till en badplats(?) men det var så myggit så vi satt i bilen och pratade om allt möjlig :)
Sen visade jag henne lite saker och sen glodde vi på lite andra och sen hittade vi mig på en sidag :O creeepy, ska sluta gilla saker på fejjan :(
Som vanligt flög tiden iväg men Lisse ska komma till jag nästa helg, ELLER HUR??? För vi ska på drängarna då! Wiiihoo :)

Sen har då Hugo slutat lyssna på Hugo, han heter numera Golvmopp!

Kommentarer
Postat av: Lisse

HAHA har jag nå val? de står ju på facebook! haha tiden sprang verkligen iväg :o

2011-06-07 @ 22:04:55
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0