MIAMI BITCH!


Ja mina vänner, nu ska jag berätta för er vad JAG har att se fram emot och ni kommer få reda på vad ni kommer få läsa om ;) mwihihih. Jo jag ska till MIAMI! På bartenderutblidning! Jajomen det ska jag! Mwihihhihi! Egentligen tänkte jag skit i det och det är lite läskigt att åka själv! Men med saker att se fram emot (förutom att bli bartender) som Disney World, Bahamas, NHL -NBA, volleybolluturneringar och massors med nattklubbar. Kan man annat än bli taggad? + att man får en feeeet bränna ;)

Så mina vänner, november-december hittar ni mig i Miami! Flyget ska jag ta och betala jävlart NU!

Kommentarer
Postat av: Lisse

Bra! jag tror du kommer få svinit kul!! :D du kommer ju sakna mig men de är ju trots allt bara ett tag, men jag tycker inte du ska åka tidigare för du får inte missa min födelsedag jue!! ;D

2011-06-15 @ 21:32:16
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/
Postat av: Lisse

btw, jag fick min idag jag med haha bara för att vi klagat :p

2011-06-15 @ 21:33:28
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0