kan mina bröst sluta växa? snälla?!

Jag köper bhar hela tiden känns det som! Och dom blir bara större och större! Inte samma storlek! Nej absolut inte! Det som var en E förra året den här tiden är en H nu! SERIÖST, de ruinerar mig! Kan dom snälla, snälla sluta växa!?

Sen.. Brukar inte brösten sluta växa när man är 20??? Jag är 21!!!!!!!!! Jag har jätte många fina bhar, som jag aldrig kommer kunna använda! SERIÖST! DET ÄR INGE ROLIGT! Och min rygg börjar ta STRYK som FAN!!!

Även fast jag går ner i vikt, SÅ VÄXER DOM! Om jag kommer gå ner i vikt till den vikten jag vill kommer jag se ut som KISSIE! (fast hälsosammare då). Men seriöst! Det är fan inge kul nå mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw, poor baby :(

2011-06-02 @ 16:22:26
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad hämskt att de växt så mke, och att köpa nya bh'ar hela tiden :O

2011-06-05 @ 02:52:51
URL: http://fuckyaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0