Enda gången jag hoppas att du läser min blogg ;)

Kan kanske vara lite känslokallt det här inlägget engligt vissa, men tror ni seriöst jag bryr mig? HAHA!

Men iallfall, för någon stunde sen (vet alltså inte när) så läste jag min föredetta kompis blogg. Då nämnde hon någonting om en bilolycka och att någon kört rattfull! Som hon då ville strypa eller nå. Så: Enda gången jag hoppas du läser min blogg, haha!

Iallfall, i fredags var jag ju PAAARTY! Och jag träffade jag en gammal kompis på kioskbaren och frågade ju SJÄLVKLART om han skulle festa på kvällen! Och då sa han att han inte visste, trodde att han skulle ta det lungt pga olyckan. Där stod jag som ett frågetecken och fattade ingenting.

Saaaaaakta men säkert föll bitarna på plats, tur i oturen för dom att dom böt plats, men hade dom inte gjort de hade olyckan varit en aning värre för min kompis. Ja men iallfall... Det var ju inte bara det att jag fick reda på vad som hänt osv osv. Jag fick ju även veta vem som körde. Hehe

Så, till dig då som ville veta (om du inte redan fått veta, om du ens läser), är du kapabel till att gissa rätt på tre försök om jag säger: du har hans skjorta! Cooosi hu? :)

Men iallfall, nu vet du vem du ska strypa/skada eller vad FAN  du skulle gjort.

Men jag är ju självklart glad att min vän lever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0