lokjdiugd


Nu håller vi tummarna på att jag får ledigt på lördag! Det hade varit kalaskul! Få fara och träffa snärtstjärten en helg! Hade varit kanon! Meeen det får jag ju reda på imorgon och det såg inte ljust ut! Men lite hopp finns det alltid :) Annars hoppas vi på att få jobba på söndag också ;) hahahha :)

Har varit hos Fride ikväll och nu ska jag allt ta och fixa ett lite schema här! Höhö! I'm awesome! Och vi har varit på vårdcentralen med gullefjunet, stackarn hade feber :( hehe, typ enda barnet som jag gillar och kan hålla i! Normalt? Meeeen, bättre en än ingen? :D hehehe

Har även hunnit med att prata med snärtstjärten också, riktigt djupa samtal som det brukar bli! Som att man inte vill vara ett tjockt mögel!

Och varför her jag upp ännu en bild på mig? Jo för jag gillar att ni tittar på mig ;) hehehhehehehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0