Jobb och Alive

Tror att det är ypperligt dumt gjort av mig att ha löshår i 32 grader. Meeen, jag hinner inte fixa de efter jobbet så då får det helt enkelt bli så. Jobbigt!

Börjar jobba 15.00 idag då, ska fara satt jag är lite tidigare och höra om jag skulle jobba i morgon. Hehhe. Men det blir nyktert för mig ikväll då jag tänker köra, heheh :) och förhoppningsvis kanske man får se en söt ikväll :)

Jag ska också ta och käka fast föda idag, första gången på hela veckan. Som jag saknar kött! Meeen, det har ju resulterat med ett x antal kilon BORTA! mwihihiihhi

Jag har även sovit bra inatt, och det var ypperligt skönt då jag har sovit som ett jävla mongo dom senaste dagarna. Huvva.

Har nog inte så mycket mer att säga :) eller jo!!! Jag har lovat en massa att jag inte ska äta thaimat i helgen ;)

Så det kanske blir en roligt och minnesvärd helg och inte bara en helg att minnas som förra året ^^, hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0