Höhö

Vem hade anat jag skulle leva idag? Inte då jag! Det där med gratis alkohol, det är kanske inte riktigt min grej iallfall. Eller? Heheheheh!
Nämen det var ett kanonbröllop iallfall och det var trevligt på puben! Tycker synd om Sara som fick dras med en ypperligt full Cecilia som somnar i bilen och vaknar av att hon ska spy. Höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöh! Men, nu blir det ju inte att dricka på ett tag, ni vet, jag bantar ju! ;)

Och jag måste ju som få säga: Alkohol gör att man tar väldigt idiotiska beslut! Haha. Alltså... Hur fan tänkte jag egentligen? OMG! Hahaha, jaaa men.... Jaja... Inte tänka mer på de nu! Nu ska jag fara och jobbelijobba, tänkte hinna ta en kaffe innan ;) höhö

Mååååste bara se till att någon här hemma skjutsar mig till jobbet! För jag vet då en Cecilia som INTE är körklar på hela dagen! -.-

aja tjarrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0