Hehe

Jag vet inte om jag ska hata eller älska de? Men vart jag än vänder mig så finns det någon som är avundsjuk på mig?! Jag förstår inte, eller ja... Jag är ju awesome! Men iallfall, senast var då att en som är fast anställd på jobbet som jag jobbar under sommaren på, blir sur och grinig för att jag får baka och inte hon. Seriöst? Du skulle kanske inte sikta på att bli en spal?

Meeen anyways, efter jobbet blev det att fara till Skellefteå med en tvärsväng till ONOFF, så jag och min mami ska hämta en tv imorgon dårrå. Hehehe. Men vi åt go middag och go fika i Skeå då min brors tjej fyllde år. Funderar på att fara dit en sväng i helgen då det är trästocks, men jag vet inte. Då ringer dom ju antagligen om jobb............

Iallfalll, ingen p-nap under dagen så jag har ögonlock som bly! Så bara sova, vakna, käka, luleå, busa med frida och sen jobb! Så PUSSOCHKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0