egoboooost?

Alltså det är inte så konstigt att jag har så bra självförtroende, för jag får höra varje dag hur vacker jag är av olika människor. Fatta egoboosten man får ;)

Sen så att man då är den trevligaste som jobbat där, att man är en solstråle, charmig, att man gör folk glad, att man är snygg, hur vacker man är, hur fint leende man har och att tillochmed man har blivit friad till. Alltså, jag älskar de ;)

Och det är alltid en som kommer på morgonen och handlar, och då han ser mig så är det ett "Men heeeeeej snygging!", alltså, dagen är gjord ;) och att en ypperligt snygg kille då friar till en, alltså, jaaa... Jag älskar mitt liv ;) Sen att då ens pappa har friat åt sonen har ju också hänt dårrå! Hahaha

Det är spännande på mitt jobb ska ni veta mina vänner ;) hur många gånger friar folk till er på erat jobb? Hehehhe, eller får ni höra hur vacker och charmig ni är hela tiden? Det kanske ligger någonting i de?

Den vackra solstrålen Cecilia!


Så många människor kan ju inte ha fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0