Tankarna snurrar runt runt runt

Jag är en sådan person... Har jag mycket att tänka på så föredrar jag att vara runt folk, för då sjukter jag upp på sakerna jag annars tänker på. Jag mår bra och slipper ta tag i min problem. Problem och problem. Men ni fattar iallfall...

Och då när jagskjuter upp dem så kommer dem som på kvällen då jag ska sova, men då brukar jag kunna somna iallfall, men när det är en kväll som denna. När jag är helt ensamen, bara jag och jag hör mina egna tankar... Shit jag vet inte hur jag ska kunna somna. Men det blir nog bra iallfall...

You haunt me, chase me like a beast
And with a taste so bittersweet
You love me, grieve me till I'm mad
Now is the moment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0