Satkärringarfrånhelvete

Ibland när jag sitter i kassan... Så ser jag framför mig hur jag knäcker nacken på dessa ohyggligt fula och otrevliga kärringar! Och vet ni vad? Jag har blivit så less på dem satt jag har börjat säga åt dem att dem inte har någon anledning att vara otrevlig!

Som idag... Jag råkade slå in potatisen fel. Ni vet: den mänskliga faktorn!? Mmm, så blev kärringen skiiit sur och började skrika på mig att hon inte hade köpt bananer två gånger. Jag sitter där i min kassa och säger att vi ska kolla på det, bara jag får ta två kunder till så stänger jag kassan.

Då muttrar hon att hon har en bil som står och väntar och att det alltid blir fel och bla bla bla och jag säger lungt: Det går inte fortare bara för att du låter sådär. Tro mig.

Sen börjar hon he upp alla nästa kund sak och jag säger att hon inte behöver göra det, lixom varför skulle hon ens he upp dem? kassan var ju stäng? STIUPID!

Aja, anyways, så stod hon och muttrade och var jätte sur för att jag inte kommer ihåg vad hon hade köpt för saker och att hon var tvungen att packa upp varorna för att det skulle bli rätt...
Hon blir alltså sur för att hon måste göra någonting som hon själv påpekade.

Och sen börjar hon då skrika på mig och säga att det alltid är fel när hon handlar här och aldrig har det blivit rätt and so on. Och då blev jag arg... Och jag säger helt enkelt: Det var ju tråkigt, så ska det ju absolut inte vara. Men nu är det ju så här att jag är bara en människa... Och får jag fråga... Är det jag som har suttit i kassan alla andra gånger?
Självklart så sa hon ju nej absolut inte. Så då ställer jag kärringen den ultimata frånga:
Men va fan är du otrevlig mot mig för då?
Och satan så tyst hon vart.

Sen så får ju alla som har fel på kvittot en 25kronors "presentkort" typ och då fick hon ett av mig då och frågade varför hon fick en sån.. Ja då förklarade jag för henne att man får en sånn när det står fel på kvittot. Vilket jag då tycker att hon borde veta om det nu händer henne varje gång.

Men nu ska ni veta, nu är jag less alla otrevliga kärringar och jag säger det till dem. He är bara för dem att välja en annan kassa nästa gång, för dem har fan ingen rätt att komma och vara otrevlig bara för att dem kanske dör i morgon.

Men jag förstår inte, dem skämmer ju bara ut sig själv. Det är ju det dem gör. Och speciellt nu när jag har börjat säga till dem så märker man på dem andra i kön att dem som skämms för deras skull och tycker att det är bäst att dem typ gräver ner sig.

Haha och sen , det är alltid bra att vara efterklok, skulle skickat hon till kundtjänst... Höhö, då hade hon fått vänta länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0