Mina vänner

Det ni kallar kärlek... Det är fan inte kärlek!
För skulle det varit kärlek, skulle det inte varit lika lätt att hitta nån ny.
Det ni har... Mina vänner... Är hopplöst många förälskerser!
Men kalla det fan inte kärlek!

Och sen vet jag inte riktigt, om man är kär i en den ena dagan...
Hur kan man vara kär i en annan två dagar efter för att sen bli kär i den tredje veckan efter?
Jag fattar inte... Och tror ni på allvar att alla ids lyssna?
Man börjar ju blanda ihop dem.

Jag tycker personligen så här:

Kan man inte vara själv,
Kan man inte vara med någon annan.
Är man inte hel själv,
Så blir man inte hel med någon annan.
Älskar man inte sig själv,
Så kan fan ingen annan älska en.

Men men, jag kanske bör vara glad? För alla är ju the one?

Har egentligen jätte mycket att skriva om det här, men... Jag känner helt enkelt att jag inte vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0