Min nuvarande bostadsyta


Jag trivs och soffan är skön och bra för min rygg, än så länge iallfall ;) fast då blir ju allting dåligt för min kropp efter en stund men ska vi inte vara den som är den. Just nu sitter jag och dansar i soffan till In my head när mina rooomies är och dricker kaffe.

Jag kan nog säga att jag har nog haft mer funderingar vid detta ställe under dessa dagar än vad jag har haft på ett år. Vilket tär på sömnen men jag försöker vara glad iallfall :) jag vet ju att det egentligen inte kan bli så mycket värre. Jo jag hade ju kunnat bli tvungen att återvända till översittarna. Men det hoppas jag icket på!

Humm, jag undrar om det egentligen någon som hänger med om vad som händer? Men jag kan faktist säga så här. Skit i det så lever ni längre fuck faces!

Men nu börjar jag nästan känna mig lite ensamen. Sally, vart erru???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0