I got a plan!

Humm... Ja sorligt nog så måste jag nog skjuta upp USA med ett år eller så. Det känns förjävligt. Men under omständigheterna så känns det inte helt rätt att fara just nu. Jag är en trasdocka!? Då kan jag inte fara på andra sidan atlanten och ta hand om barn, nej vet nån vad. Det inser ju tillochmed jag!

Men iallfall så har jag en liten liten plan. Imorgon ska jag försöka hitta mina papren till "stadenduharkommittillnärduharkommithem" och göra en intresseanmälan på en lägnhet. Hoppas på det bästa att jag får den.
Sen ringa ett samtal till en kompis om möjligtvist helgjobb och även skicka in en ansökan på ett annat. För att sen på måndag ska jag ringa till "detärhitduharkommitnärdukommithem"bo om jag inte hittat mina pappren och lägga en intresseanmälan för att sen gå på af och höra om det spelar någon roll om jag bor här eller där med det här jävla ungdomsgarantin och höra om det möjligtvist går att lösa på ett enkelt sätt om jag mot förmodan skulle få denna lägenhet. Det skulle varit awesome.
För att jag sedan hade tänkt att ringa till coop i denna stad och höra om det skulle finnas tillfälle för ströjobb där, det skulle ju varit ypperligt bra.

Men nu är det ju faktist mig det handlar om så ingeting av detta kommer ju självklart att gå. Men... Jag kan ju alltid hoppas. Men jag börjar få ihop en plan nu. För nu är jag less! Nu ska jag härifrån!


För det är tamefan hit jag har kommit när jag har kommit hem!

Förstår inte ens varför jag flyttade därifrån. Varför lämna staden du har mest underbar minnen i? Visst den är ju inte likdan utan Matilda, men hon får helt enkelt komma och hälsa på lite mer, lite oftare. Eller hur??? :) Nää, vet nån vad. Nu ska jag tamefan fixa det här! Jag måste ju vara kapabel till nå?

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw! bara du gör det som känns bäst :) Och det är klart jag hälsar på! ;)

2011-01-24 @ 11:54:56
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/
Postat av: Lisse

Jaaa! Jag ÄLSKAR din plan!! :D :D Detta gilar vi starkt jag håller tummarna :D

2011-02-04 @ 19:44:45
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0