helgen fullbokad ;)

Ja, fredag, imorgon (idag?) så ska jag på morgonen skjutsa mina päron till kallax för dom ska till sthlm och på nå färga och supa som na ungdommar (?) haha. Men det betyder inte att mitt liv går under för de ;) jag har 1kg räkor att leva på!? hallå!?

Haha, men anyways så ser helgen ut så här:
Imorgon(idag?) så ska jag då somsagt sjuktsa dom.
Sen ska jag till Piteå och luncha med Lena och Johanna. Mys :) jätte längesen jag träffa dem :( så det blir nog att snacka en jävla massa skit och glo kläder efter de ;)
Sen bär det av till Skellefteå och hälsa på min bror och Nina :) hihi det kommer bli mys :) om jag hittar dit villsäga ;) kanske blir att kolla lite kläder där också;)  sen beroende på hur trött jag blir och hur sent om jag far hem eller om jag sover över :)

Lördag (imorgon?) så blir det att spela lite gh och dansa med nå awesome brudar här hemma då jag har "ff" hahah ;) men det kommer bli sweet och beroende på hur kallt så drar vi kanske en grillning också :)

Och på söndag så ska jag hämta mina päron :)

Jag tycker det låter som en awesome helg alltså :) och nu ska jag sova för det blir en lång dag imorgon (idag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0