Har precis kommit på!

Eller, kanske ska säga, att jag precis har ändrat på min ansökan till USA, jag har förut haft att jag vill åka så fort som möjligt, me nu har jag faktist ändrat till att jag vill åka tidigast 01/08. För då behöver jag inte stressa nå, jag behöver inte känna pressen på att åka iväg. Ingenting, hinner nog få mer barnerfarenhet, and so on. Bara för att jag har valt det datumet så betyder det att jag kan likså ha fått en familj i april, men att jag inte åker försten i augusti! Fett  nice, och då hinner jag jobba under sommaren och få massa pengar som jag kan roa mig med in the US ;) och sen så kan jag ju fara till Cypern i maj :) yeeey :)

Livet leker just nu bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0