fylleblogg

alltså... det här med att vara kär är ju fan inte min melodi! men det här med fylleblogg!!! DET ÄR MIN MELODI!!! ;) höhö (skrattar på ett riktigt gubbigt sätt)

Nu har jag kommit hem, käkat awesome fyllekäk och pratat med en tequeeeela full gheey Helt okej avslut innan jag sover alltså. Alltså.. Efter jag har BLOGGAT DÅ! höhö (sammasak)
'

Och jag må då säga att jag tycker det är HUVVENS TUR att ingen vet om vem det är jag tycker om and so on och att iprincip ingen av minna vänner ens vet om det! För då hade jag inte kunnat vara en sådan bra lovedocktor som jag är! höhö! Speciellt då det gäller min kussin som är kär i en kille som är iprincip precis som jag har varit de senaste 1,7året.. Eller vad fan det nu blir! Jag gillar när jag ska berätta någonting så börjar jag med : men du vet ju hur jag har varit.... hur jag har behandlat killar osv osv... Höhö skit kul falktist! :) what ever! för att fortsätta...

Var förkörk (som kommer mer om imorgon) sen drog vi till krogen och det dröjde inte länge innan någon blev kär i mig.... Efter 3min på dansgolvet hade jag någon som smekte sin kuk mot mig och inom loppet av en halvtimme så frågade han om vi skulle tänka på refrängen... Jag hade varit på krogen i 30 min.. VAD FAN TRODDE HAN??? HAHHA SUUUUCKER!

Ja och kvällen forsatte i samma stil.

What ever... det jag vill säga är att jag åt fett god mat.... nomnomnomnomnomnomnonom.


ähhhhhh.... fuck it godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0