Duude, not okej!

Åhåå jag blir så arg! Jag blir så fruktansvärt arg!

Helt seriöst? Varför kan du inte ta biljävel själv så jag slipper passa upp dig genom att fara och hämta dig, när du kunde tagit bilen helt själv! Varför? Seriöst varför? Visst om jag hade behövt bilden på dagen, men nu tyckte jag att jag gjorde det ganska klart för dig att jag inte behövde bilen på dagen idag. Men du kunde inte ta bilen. Seriöst? Är du handikappad eller nå? För jag tycker då att din jävla kropp fungerar helt jävla utmärkt!

Sen inte på tal om maten och att ni gör mig fet! Fuck off liksom! Låt mig va. Nu ska jag börja med pulver all-the-time lixom!

Och att du inte ens kan sitta och vänta på resia med mig, utan gnäller och gnäller som ett jävla litet barn och sen då jag går så säger du att jag inte behöver stressa för din skull. YEAH RIGHT IDIOT! Så jävla less...

Så jävla less på att se er och höra era röster och inte kunna leva som jag är van. Att jag ska behöva höra skiten ni ser på tv, och att jag inte kan lyssna på musik all-the-time lixom! JÄVLA VÄRRE ÄN JÄVLA FÄNGESET FÖRFAN! BOJIKJUHNSLKNJOÖDFXBGVKLPOÖÅJCDUSXZFCOKJPŨÖLOKUCD.SGXLOKPÖCI!!!!

Är det ni eller jag som ska bry sig som jag går på af? INTE FAN ÄR DET DÅ NI ERA JÄVLA JUBELIDIOTER! JAG GÅR DIT DÅ JAG IDS! OEKJ!? VAD ÄR DET NI INTE FÖRSTÅR ERA JÄVLA TÖNTAR!

Och när jag säger att jag funderar på att skaffa ett akvarium så är ni helt rutala i huvudet och säger att det inte ska in ett akvarium i huset. JAG FÅR VÄLL TA IN VAD FAN JAG VILL JÄVLA IDIOTER!

ÅT HELVETE MED ER! NI FÅR MIG ALLTID PÅ LIKA JÄVLA BRA HUMÖR. TACK. JAG VET INTE HUR JAG SKA UTTRYCKA MIN TACKSAMHET ALLTSÅ!

LÅT MIG VA!!! JAG HATAR ATT BO HÄR I DEN HÄR JÄVLA HÅLAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0