Cecilia the bully?

Jag och min kära Stina satt och tittade på top model. Ni vet då dom fotades med text and so on!!

Och det handlade ju då om att dom har blivit mobbade och vad dom har kallats och blablabla... Och då så utbrister jag till Stina: Jag har aldrig blivit mobbad!!!!
Och så började vi prata om såna saker och sen insåg vi att jag kanske istället var en sån som mobbade folk?

Fast jag tycker ju inte att jag var elak när jag var lite, men... Kanske... Jag menar jag var ju inte den som var den som var rädd för att säga vad jag tycker, samma sak idag då. Men ja, jag vet inte. Jag fick mina lärare att gråta på lågstadiet och jag var inte lätt hanterlig. Ja kanske finns en saning om de.
Och sen under årskurs 7,8,9 så var jag nog ganska elak mot folk jag inte tyckte om. Eller? Ja, haha. Shit alltså. Och det som är det värsta är ju att Stina inte säger emot mig och lixom påpekade att det var jag som var den elaka. Åhå darnit. Hhaah, men jag har aldrig blivit mobbad iallfall ;) Yey! IN YOU'R FACE BITCH!

Jag är för awesome för att bli mobbad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0