Ursäkta om jag är känslokall

Nu har tydligen en man/kille dött i Luleå. Det är alltid tragiskt när det händer, när människor dör och speciellt när dom är unga. Men i det här fallet så kan jag inte göra mer än en axelryckning. Visst... Jag kände han inte. Men när folk hedrar en jävla knarkare så kan jag inte annat än att undra vart fan världen är påväg!?

Helt seriöst, denna man/kille andvände då droger och vad jag antar är att han lyckats ta en överdos. Jag vet inte säkert, men vad jag antar från vad alla skriver, för jag är ju faktist inte född igår! Han var en knarkare och umgicks med knarkare. Men helt seriöst, vad fan väntade dom?

Droger leder till döden, det gör de
. Och under en väldigt kort tid så har tre person, Luleå, Piteå & Älvsbyn lyckats ta överdos. Jag tycker ju att dom i närheten av dom som dött borde vakna upp, dels då det är ur samma umgängeskrets. Men det kanske bara är jag?

Jag tycker nästan att det är bra, han har det bättre där han är och familjen behöver inte längre oroa sig för någonting som dom säkert har gjort dom senaste åren. Så med hans död har inte bara människor i hans närhet blivit ledssen, pga droger, men hans familj får en stor börda lyft från deras axlar. Dom behöver inte oroa sig nå mer. Det dom oroade sig för har ju hänt. Men dom saknar en son.

Jag tycker att knarkare inte är värd lika mycket som andra människor, jag gör inte de. För dom är så jävla egoistisk. Det är sjuk, dom tänker bara på sig själv och sitt nästa rus och gör vad som helst för att få de. Helt jävla sick. Jag vet, jag har tittat på i 3år. Sen vaknade jag upp ur min bubbla om att allting var som det skulle och bad person dra åt helvete!

Inte nog med att dom skadar sig själv, dom manipulerar alla och jag måste säga. Knarkare är mästare på att ljuga. Dom skadar precis alla och sen säger dom: men bry dig inte, det är mitt liv! Jojo, visst det är ditt liv.. Men tänk på alla som är i ditt liv.

Nej uff, kan babla på i timmar om detta. Men jag måste säga att det är starkt gjort av alla som lyckas ta sig ur sitt beroende och tar tag i sitt liv. Det är ingen livsstil och man kan inte hålla på hur länge som helst. Då slutar det så här. Man dör. Visst man dör iallfall, men... Då är man gammal. Och ni som inte lyckas, ni som säger att ni inte bryr er. Jävla kräck, hoppas ni möter samma öde. Stäng in er i ett jävla rum, stanna och dö där era parasiter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0