Tankarna snurrar runt runt runt

Jag vet faktist inte riktigt vad jag egentligen ska skriva, för jag tänker inte berätta vad allting handlar om. Eller ja en del är ju självklart Miami, men sen har jag lite funderingar på två-tre andra saker också. Och lixom ska jag skita i Miami och göra den tredje saken? Eller först göra Miami och sen kanske göra de? Och innan jag dra, kommer jag hinna göra en annan sak? Kommer jag kunna få den saken betald? Hur många läkarundersköningar måste jag inte på då? Räknas jag som överviktig? Vad är mitt BMI? Är mitt BMI bra så kan jag nog få det betalt? Men hur går jag till vägs? Vart vänder jag mig? Varför börjar jag?
Vågar jag fara till Miami själv? Det kommer ju vara massa andra som jag delar rum med men dom kommer ju säkert resa med någon annan? Kommer dom hata mig? Kommer jag hata dom? Kommer jag vara för awesome för dom? Eller ska jag helt enkelt vänta och se? Se vad som händer med den tredje grejen? Men jag tycker att jag har väntat nog länge nu?
Men å andra sidan så vill jag ju ha en sån? Men jag kan inte sakffa det om jag ska hålla på att fara runt hela tiden? Det mår ju inte den av så varför ska jag vara så elak mot den och skaffa den? Jag menar, är det inte bättre att vänta med de? Men varför ska jag vänta med allting? Varför ska jag alltid behöva vänta? Har jag inte väntat nog länge nu?
Och som gröten på moset eller hur man nu säger, hur fan ska jag ha råd med allting? Om jag inte får den ena grejen betald kommer jag aldrig ha råd att göra den eller något annat. För den grejen vill jag göra för MIG! Kan jag få bidrag till Miami? Måste jag ringa 24445 samtal? Varför måste jag alltid ringa samtal? Jag hatar att prata i telefonen!

Fuck!


Kommentarer
Postat av: Lisse

Det låter komplicerat och eftersom att jag bara vet om en av grejorna så är det svårt att ge råd, en av sakerna kan jag nästan räkna ut och om de är de jag tror, så tycker jag att du ska vänta du kan alltid skaffa de senare, res runt och gör det du vill nu, jag tycker du ska satsa på Miami, det är något du alltid har velat så varför krossa en sån sak när du är ett så stort steg på vägen. Följ din egen vilja :)

2011-02-24 @ 21:51:31
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0