P-stav!!!



Jag har nu haft p-stav i 6 år!! Och jag ska byta nu igen. Eller ja, JAG SKA REDAN HA BYTT!? Men jag har kommit och funderat och snokat lite och jag tror faktist jag ska ta ut den! För jag läste att vanliga biverkningar är viktökning och jag har gått upp jätte mycket i vikt sen jag tog den, alltså under dom sex åren som har gått. Vilket jag nästan började med direkt efter jag hede in den. Och när jag pratade med barnmorskan så sa hon att de inte var pga den. Men jag tror annat, varför har jag så svårt att gå ner i vikt då? Så jag ska nog ta bort den.

Innan jag tog p-staven vägde jag 56! Det gör jag inte nu, det är långt ifrån 56 och min målvikt är kring 60! Jag menar det skadar ju inte att prova ta ut den och se om det funkar!? Jag menar jag har ingen pojkvänn eller så vilket är tur för jag kommer nog inte börjar med piller eller så nu, dels är jag sjukt dålig på att komma ihåg att knapra dem. Men det finns ju andra lösningar.

Visst det där med vikten kan ju ha och göra med att man blir äldre, men det skadar ju somsagt inte att prova. För innan kunde jag äta jävlart allt! Åhå jag blir arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0