Lördagkväll med loka i handen


Jag är på jättebra humör och jag kidnappade Sara och drog raggen en sväng och kollade på polisen, hehedet var kyl men Sara tyckte jag var feg då jag inte ville fara runt på samma satälle 78gånger ;) hehe, men jag har inte blivit stoppad av polisen och jag tänker inte börja bli det nu! Mwihii :) Kvällens dryck var loka och det kändes bra i själen :)
När Sara dissade mig för hon inte mådde nå bra (humpf) så for jag och snackade lite skit med en fyllkaja som var lika söt som vanligt ;) tihii och nu är jag hemma och ska dricka mer loka och vänta på att min päron ringer och jag ska hämta dem, sen en p-nap kanske för att sedan kämta Stina och sjuktsa hem henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0