Jao

Ja idag har jag faktist gjort ganska mycket för att vara jag.

Jag ringde först ett samtal som resulterade med att jag var tvungen att posta ett brev. Så jag gick till stan och postade det satans brevet och får svar om det i slutet av veckan. Sen gick jag och köpte mitt block och pennor så jag har hunnit rita lite. Sen köpte min mami mig nå saker som jag ska försöka virka, wish me luck ;) Jag har även varit in och sökt jobb på två ställen, så nu är det bara att hoppas alla folk blir sjuka så jag får jobban, heheh. Och jag har även köpt ett ben till Sally :)

Så, blir nog inge gym ikväll men det blir att träna lite till sen ;) Anyways, BB och röra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0