Humpf!

Jag måste säga att min vän Lisse har ställt till det för sig nu... Hon hede upp en låt på sin blogg och jag lyssnade då på den och jag har haft den i mitt huvud sen dess, jag sjunger på den och ja... jag tror jag måste nog ta och säga de... Det är nog en av dem finaste låtarna jag har hört. Eller ja, för att vara lite estetisk. Den talar till mig... Jag får så många känslor när jag lyssnar på den.



Cause what you don't understand is
I’d catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I’d jump in front of a train for ya 
You know I'd do anything for ya 

Oh, oh

I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same

Kommentarer
Postat av: Lisse

aaw, jag ska då alltid ställa till de, men Jaaa visst är den underbar! :)

2011-02-23 @ 00:08:15
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0