God morgon

Nu shitter jag här med min dagliga shake och har en nysattack. Mina vänner som känner mig vet hur jag är när jag har en och ni som inte vet. Taskigt!

Igår kväll bestod kvällen av att se the dark hours och the grudge. Vad alla än säger så blir jag faktist lika rädd av den varje gång, lixom... finns det någonting läskigare än en japan med svart hår för ansiktet och gör konstiga ljud? Nja, eller mjo... Penny! Matilda u know what I'm talking abaout!
Och the dark hours, skulle varit barnförbjuden å allt. Men då kan jag inte sluta undra... VART FAN ÄR DEN BARNFÖRBJUDEN??? Icket att rekomendera. Fatta besviken jag vart... Jag stod och hoppade inne på godisarenan just för att den var barnförbjuden och hoppades på mycket blod och splatter. Men... Nje....

Vart ju även så klart att se BB, hahahhahahah INTE OKEJ FOLKGRUPP! Oho my gooood!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Penny!!!! Fast Grudgekvinnan kommer fan inte långt efter :(

2011-02-21 @ 13:20:43
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0