funderingar

jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra. ligger och försöker sova men tankarna bara snurrar. jag tror jag kom i en deppfas just. jag borde sova för jag ska ringa ett samtal klockan 08.01, vem vet... det kanske leder till en ny start? anyways så tror jag inte att jag kommer fara som au pair. dom har fått mig att tappa suget. men finns suget att vara jvar här? här bland alla som väntar på att jag ska misslyckas? dom lär nog få uppleva de. jag får nog helt enkelt ge upp och leva ett vanligt tråkuigt svensson liv. sluta drömma, sluta hoppas och inse att under faktist inte sker. jag får helt enkelt nöjja mig med det så många andra strävar efter, som egentligen inte duger för mig. men what to do? jag orkar inte med att ständigt bli besviken så varför då hoppas på saker som aldrig sker? samma visa, varje gång. men jag vet att detta är ett beslut jag kommer ångra. men... jag orkar inte bry mig mer. anywas, ska sluta va emo... ska ju faktist snart ringa mitt samtal och sen ska jag hjälpa mamma hela dagen kul att jag ens kommer orka

Kommentarer
Postat av: Anonym

U CAN DO IT! Är det nån som kommer lyckas av oss så är det du!



JAG TROR PÅ DIG! <3

2011-02-17 @ 09:55:54
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0