Christina Berg ♥

Jag hoppas att du får ett underbart år i USA och förhoppningvis längre om det är det du vill! Jag kommer sakna dig så otroligt mycket att det inte finns några ord, men det är nog inte det som jag säger till dig. Även om det är så jag känner, men jag vill inte säga det för att det ska bli jobbigt för dig att fara. Istället så säger jag hur glad jag är för din skull och hur roligt du kommer ha and so on, vilket jag SJÄLVKLART HOPPAS! Men jag hade nog helst kidnappat dig och kedjat fast dig i garderoben.



Jag hoppas att dit år blir som du har tänkt dig om inte bättre och jag kan inte riktigt förstå att du tar det stora steget ut i världen. Jag är så stolt över dig för att du inte gav upp när det kändes tungt. Men när du far, så är det som att en del av mig också far. Du har alltid funnits där och varit en klippa. Jag vet faktist inte hur jag ska klara mig ett år utan dig. Men det löser sig, det gör det alltid.



Det är faktist bara ett år det handlar om (från början iallfall) och det är bara 365 dagar dit! Och 365 dagar går fort och jag har ju planerat en USA tripp och hälsa på. När du kommer hem kommer jag nog: Men va FAN!? Du for ju igår?? Hehe eller nå ;)



Anyways älskling, jag är så otroligt glad för din skull satt det finns inget slut. Jag hoppas att allting går bra och att familjen är underbar. Att vädret är awesom och barnen är snälla! Jag tror inte att du kommer ha så mycket hemlängtan, jag tror det blir värre när du kommer tillbaka. Tiden kommer gå så fort så ta vara på tiden och lev livet.



Så älskling, det jag vill säga är nog att jag kommer sakan dig nå så sjukt mycket att jag inte kan formulera det på något sätt som kommer vara i närheten av hur mycket det är. Men jag hoppas att det blir mycket skypande och kanske ett BREV! Hihihi

Eftersom jag inte är bra på att prata känslor och så, så valde jag att förmedla det på ett sätt jag är bra på...

Kommentarer
Postat av: Stina

Mitt hjärtegull<3 Tårarna rinner och jag funderar på hur fan jag ska klara ett helt år utan dig<3

2011-02-23 @ 19:22:53
URL: http://christinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0