saker att göra innan miami!!!

Jag far ju till miami i november och herrejesus vad jag har saker att fixa innan dess! Visst jag har gott om tid, men gott om tid slutar ju aldrig i just, gott om tid!

Jag måste alltså fixa detta:

  • Fixa Visum
  • Fixa adrenalinspruta
  • Fixa allergitabletter jag INTE är allergisk mot
  • Köpa två eller tre bikinisar
  • Växla pengar
  • Packa
  • Lyssna igenom mina spotifylistor offline (hehe kanske inte prio 1)
  • Byta den där förbannade P-STAVEN!!!


Och nu är det ju inte allting som behövs göras imorgon, utan packa kan jag ju göra dagen innan osv ;) men vissa saker är faktist ganska viktiga, som visum och adrenalinsprutan. Sen var det nå mer saker också men eftersom jag är sjuk så får jag glöma bort saker!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Typ som att glömma faktiskt stavas med två m? ;)

2011-08-07 @ 21:55:09
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0