Onsdag


Idag har jag hunnit göra saker innan jobbet, få se... Första gången på hela sommaren? Första gången på sommaren jag har varit på stan och handlat? Eheee jo!!! Men sen är frågan om det var så klokt då jag kom hem med nytt mineralsmink (blusch powder, concealer och foundation + ögonskuggor) och ett par snoooordyra byxor. Fy skam på mig! Men wtf, första jag köper på hela sommaren och lite får jag lov att unna mig! Mwihihihi :)

Och sen vet ju alla att det absolut är mitt fel att någon kort inte fungerar och alla har rätt att bli sur på mig då jag måste makulera kvittot och be människan i fråga skriva under... Självklart är det MITT fel! Eller hur? Åhåå älskar människor! Och sen älskar jag när folk står och glor på kvittot i en timme för att sedan påpeka att JAG har tagit fel pris (då det går in automatiskt i datan/kassan?) och då ringer jag alltid och kollar och självklart har DOM läst fel och efter de så ska dom stå och diviera med deras äkta hälft för att sedan RUSA in i butiken med kvittot i högsta hugg för att visa att JAG har fel. Men det konstiga är... att dom aldrig går förbi min kassa på vägen ut. Humm.. Hade jag rätt? Känns som det va? Skämms dom? Ehe skulle tro de. Jävla fittor! Fy fan vad jag hatar människor! Men jag får alltid höra att jag hanterar dom så bra, åhå jag blir som så stolt :') men jag skulle gäääärna vilja veta vart dom jobbar så jag kan fara dit och bitcha!

Efter jobbet drog jag hem, käkade och drog till Fride i vanlig ordning. Så nu sitter jag här och ska sova, ledig i morgon och jag har inte tänkt göra så mycket! SköööönT!!! Eller ja, städa lite, men inge annat :) mwihihhhi! Jo, jag ska tagga personalfest på fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0