Wopsi

Halva mitt liv kvar i skeå? Jo jag tror de! hahah! Nej men jag och min bror, vi kanskie är lite tidsoptimister ibland ;) Haha så det blev att jag har kvar min väska hos honom då vi inte hade tid att fara och hämta den, så jag måste leta min data kabel till telefon satt jag kan ladda den ;d jag har ingen husnyckel och ingen ögonbrynspenna eller mascara! Ohoonooo världen går under ;) Eller?

Haha, men nu är jag hemma iallfall :) Fick skjuts med Anders och Marita, fett skönt och det blev fika paus efter vägen, kaffe och bulla! Amnomnomnomnom! :)

Sen måste jag få säga att personer som är i USA just nu, dom har ingen åsikt i Sverige nå mer ;) För snart räknas dom (läs Christina) som KURD! HAHAHHAHAH! PUSSS PUSSS!!!!

Undra om hon fortfarande vill skypedejta mig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0