Undra varför jag isolerar mig?

Måste bara få säga att jag är fett söt! Och det här är resultatet efter en solning... (Det jag hade fått tidigare hade försvunnit). Varav... Jag börjar funder... Är jag allergisk mot el eller uv-ljus. Yey... Åhå, ibland hatar jag mitt liv.

Varning för äckliga bilder!!!



Jag blir alltså äcklad av mig själv!
Blir att ringa vårdcentralen på måndag.
Blir att KRÄVA starkare allergitabletter.
Blir att ringa hud på sjukhuset på måndag.
Yey, lyckliga liv!?

Men jag vägrar se ut så här under sommaren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN SKÄGG! :o



jag håller tummarna för dig baby!

2011-04-17 @ 17:57:04
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0