Nackdel: Kort hår


Du kan inte ta ett "KOLLA VAD LÅNGT HÅR JAG HAR" För du har de inte. Man ser en rygg och en överflödig arm. Vänta... Din filt är RANDIG!!!


Du kan inte göra en slips, fluga eller ens en knut. DU KAN INTE ENS TA DITT LIV, useless! Vad är det bra för??


Jag-är-ett-retard-som-visar-mitt-örhänge? Nää posen passar bättre i LÅNGT HÅR!!!!


Man kan göra SKÄGG!!! Men sist jag kollade så har man SKÄGG på hakan och inte under näsan!? Eller är det bara jag som är så missformad och missanpassad som en humla och tror de?



Nej, jag kan inte gå naken, för håret täcker inte. Det är inte okej då! Det är bara okej om man har långt hår som täcker, men det går inte... Så nudistplanerna får alltså vänta!


Hur mycket man än böjer och vänder på sig, så kan man inte... PILLA SIG I NAVELN! (om man nu inte är sjuk och är så där äckligt vig då, men jag TVIVLAR ÄVEN PÅ DE) Inte ens om jag trycker upp min preggo magen så funkar de. Det är omöjligt, och... ALLA VET!!! Att man har HÅR för att pilla sig i naveln!

Så... Förstår ni hur jobbigt jag har det ibland? Jag har påtok för mycket fritid!


Kommentarer
Postat av: Lisse

haha nu har jag gett dig så många förslag att jag snart ger upp :p

2011-04-29 @ 21:40:52
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/
Postat av: Lisse

haha nu har jag gett dig så många förslag att jag snart ger upp :p

2011-04-29 @ 21:45:19
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0