Man ska vara efterbliven eller invandrare!

Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.Jag är så arg.

Så om ni inte har fattat de så är jag arg. Åhåå, FAN VAD LESS JAG BLIR!

For till käftis på morgonen, vilket inte var så populärt hos mig. Hatar käftis! Men jag behövde inte vänta i 78år som jag vanligtvis brukar få göra. Nej nej... Icke de. Men då fick jag istället veta att jag måste dra en visdomstand. Humm... Kunde dom inte fixat det då det var GRATIS för mig? nej då, då sa dom att det skulle gå bra med tande. JÄVLA FITTOR!!! + att jag måste laga ett hål! Vilket i sin tur leder till att jag var tvungen att teckna en försäkring. Vilket kommer kosta mig drygt fem tusen per år, i tre år. Yey vem vill inte lägga ner 15 000 på tänder på tre år? WOHO! JAG SOM ÄR MILJONÄR!

Så, poff var jag 1000 kronor fattigare varje månad. Det här kommer ju gå SKIT BRA! DET KOMMER GÅ SÅ BRA FÖR MIG ATT SPARA TILL MIAMI! JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG. FÖRSTÅR NI MIN LYCKA???

Till rubriken.
Efterblivna för så jävla många förmåner satt det finns inge slut, dom får dessutom pengar och alltid som dom vill. Bara för att dom är EFTERBLIVNA!
Invandrare, VAD FAN BEHÖVER DOM GÖRA? Komma hit och ta våra pengar OCH GRATIS TANDVÅDR! SERIÖST? SKULLE JAG FÅ DET I DERAS HEMLAND? NEEEEJ JAG SKULLE INTE TRO DE! JÄVLA FITTOR!

Och inte fan räknas det är jag är 1/3dels finsk inte. Nej nej nej.. Jag är ju svensk medborgare... JÄVLA SLYNOR! JAG HATAR SVERIGE!

+ ATT DET RINGER I HEM TEEFONEN, JÄVLA RETARDS! FATTAR DOM INTE NÄR DET HAR GÅTT 5 SIGNALER ATT INGEN SVARA? OFF


Kommentarer
Postat av: Lisse

:/ jobbigt! Ta en titt på min bild igen så blir du lite lyckligare :)

2011-04-12 @ 14:02:32
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0