Jag behöver HJÄLP NU!!!



Nu mina vänner, är det fastställt att det blir @ my place! Mi casa lixom (eller hur man nu säger de, eller vänta.. FRÅGA OM JAG BRYR MIG!) Hihi, sen är det upp till vädergudarna om vi blir här hela kvällen eller inte. Men dagen kommer då att börja hos mig :)

Så, nu behöver jag hjälp. TEMA??? ska jag ha det eller inte? Det är ju roligare med tema men, det är ju ganska svårt!? Så, det står mellan glitter & glamour, film, rockabilly eller INGET! (rock har alla så det är uteslutet) Eller nån kanske har nå bättre förslag? HJÄLP MIG NU HOMBERS!

Sen kan ni ju ge lite låtförslag, ALLA MINA LÄSARE (annars är ni elaka-.-) komigen nu, var inte blyga, ALLA LÅTAR ÄR VÄLKOMMNA, allt från runkeball till love me tender typ! KOOOMIGEN!!! Jag har bara en liten tid att fixa allting på då jag bort så jag vill ha allting klart! Så EN LÅT, eller en lista? Spotifye!

Och mina homisar som kommer, nej tyvärr, det är min lista för jag har SPOTIFY I TVN!!! HIHHIHIHIHI (alltså premium) vilket innebär, INGEN REKLAM! så vill ni ha nån låt, SKRIV!!!

Vaddå övertaggad?? HEHEH, men det är ju årets höjdpunkt ;) HIHIHIHIIHHIHIHIHIHIHIH (inga kommentarer om just de tack)

KOMIGENNUVA TEMA? MUSIK? I KNOW U CAN DO IT!

PUSS & TACK PÅ FÖRHAND!

Kommentarer
Postat av: Ramona

En sak som är rolig är ju detta med att man ska klä ut sig till något som börjar på den bokstaven ens egat namn börjar på.. För inse, om man har ett spec tema så ser ju alla nästan likadana ut, typ rock, western eller rockabilly, same same same lixom ;P . Ifall man får ganska fria händer fast att man ändå är lite begränsad kan ju bli skit kul. Enligt mig :)

2011-04-29 @ 16:22:54
URL: http://livelifelovelife.bloggplatsen.se
Postat av: Lisse

Awesome!! ;) Måste säga att de Ramona sa verkade faktiskt ganska intressant :) Annars så tycker jag typ glitter och glamor typ :) Låtar får du via msn ;)

2011-04-29 @ 17:40:18
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0