Fördel : Långt hår!

Kolla här vad man kan göra!!!


Du kan ta kort: OJJ KOLLA VAD LÅNGT HÅR JAG HAR!!! JAG LOVAR!!! DET ÄR MITT!!!


Om du inte har en slips kan du göra det av håret, eller göra en knut under hakan!! Är du självmordsbenägen har du ett ypperligt tillfälle att strypa dig själv!


Se-ut-som-en-anka-och-smeka-undan-de-långa-håret-från-ansikte-pose, alla gör de! Och du kan även göra det med långt hår!


Du är innerst inne en man så du vill ha din mustch! Eller så har du lite att göra så du gör det iallfall! Du kan!


Du skulle kunna gå toppless då håret täcker pattarna lixom!


Pilla navvelludd kan du också göra! Håret räcker! Men har du slut toapapper så har du även en utväg där! (för den som vågar)

Vaddå... Är det bara jag som ser fördelarna med långt hår?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahhahahhaahahhaa, ååååh ditt mongo <3

2011-04-28 @ 21:51:28
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/
Postat av: Stina

Men du är ju då verkligen som du blev;)

2011-04-29 @ 01:00:26
URL: http://christinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0