Tänk om...

Oho det pirrar i kroppen, tänk om jag får de? Tänk OM!? Helt seriöst? Vad fan ska jag göra då? Hela livet kommer bli uppochner, på ett bra sätt då. Men... Är jag redo för ett så stort steg? Är jag de? Jag vet fan inte. Vågar jag? Vågar jag ens tänka tanken på att jag får de?

Jag kan ju iallfall hoppas...


Men jag vill ha de! JAG VILL! JAG VILL! JAG VILL! JAG MÅSTE! Fatta vilken CHANS! VÄRLDENS JÄVLA CHANS! Men den kommer gå åt till någon annan jävla fitta! Bara för att jag VILL!

Ska iallfall skicka iväg allting imorn. Sen är det bara vänta å se... Vänta å se... Denna eviga jävla väntan... Men helt seriöst... Tänk om...

Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Man lever bara en gång så go for it! ;D

2010-09-27 @ 13:32:09
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0