Så, ett steg närmare vuxenlivet?

Jag måste säga att jag är stolt över att jag har röstat, trodde inte att jag skulle göra det men jag gjorde de. Det kändes som så vuxet, jag fick vara med att påverka vad som händer i landet, ganska coolt! Men inte för jag tror att min röst spelar så stor roll. Men iallfall, jag märkte dock att till nästa val, ska jag läsa mer om politik!

Anyways, sitter och fundear på hur jag ska klara av veckan, jag ska och söka en huvven massa jobb kan jag lova och kanske kolla på en lägnehet? Ska nog ringa på en iallfall! :)

Har även fotat mig till mitt tredje körkort idag :)


Kommentarer
Postat av: Lisse

jo det är en ny gjorde den idag så du är inte efter ;) dock såg jag just att den ser jätte knasig ut i fire fox som min kusin har... måste ta och kolla upp de :p Joo man får 500$ i studiebidrag så det är ju bra, jaha jo du får göra det, jag tänkte bara så du vet hihi :) jao, alltså jag funderar på det, känns bara lite läskigt att åka själv och ifrån allt :p men jag tror att jag ska fara, är grymt sugen iaf! :)

2010-09-19 @ 17:16:08
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com
Postat av: Liselotte

haha jo jag är rätt gullat ;) Jo ändå, jag tror det skulle vara riktigt roligt och en härlig upplevelse, så jag tror jag ska fara, men ska ändå fundera lite till:) Jo det känns iaf bra att man har en person man kan vända sig till, men nog hade det ju varit skönt/trygt att ha med sig nån man känner, så man kan vara förvirrade tsm haha men samtidigt så lär man ju känna massa folk och skapa sig nya kontakter :) Är väldigt sugen och ganska säker på att jag ska åka, men som sagt måste fundera lite mer så jag blir säker hihi! :D

2010-09-19 @ 21:04:15
URL: http://Liselottenordlund.blogspot.com
Postat av: Liselotte

haha oj vad långa inlägg jag skriver xD

2010-09-19 @ 21:04:48
URL: http://Liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0